Suchy szampon...



...czyli krótka recenzja szamponów w spray'u Batiste ;)

Dla mnie, jako posiadaczki bardzo szybko przetłuszczających się włosów, suchy szampon miał być ratunkiem. Mimo początkowej niechęci, obaw, czy nie poskleja mi włosów, zakupiłam mojego pierwszego Batiste'a w wersji dla ciemnych włosów (brązowe opakowanie - pierwsze z prawej).


Miałam nadzieję, że na moich prawie czarnych włosach nie będzie odznaczać się brązowy proszek, jednak muszę przyznać, że pozostawiał lekko siwą poświatę :(


Mimo tego, znalazłam na niego sposób. Zazwyczaj myję włosy co 2 dni, jednak przy moich dość krótkich włosach, po nocy wyglądały one niezbyt efektownie. Dlatego też w dzień, kiedy rano je myłam, kładąc się spać pryskałam je u nasady. Rano o wiele łatwiej mogłam je natapirować i ułożyć :)

Niestety, moje włosy chyba przyzwyczaiły się do wersji dla brunetek, więc zakupiłam wersję Objętość XXL. Muszę przyznać, że ta wersja sprawdziła się u mnie lepiej. W porównaniu do wersji dla brunetek, tutaj mamy proszek koloru białego. O dziwo zostawia mniej śladów na włosach (?). Stosowałam (i dalej stosuję) tą wersję na noc, jak i w sytuacjach podbramkowych i sprawdza się świetnie. Oczywiście nie zastąpi to tradycyjnego umycia włosów, bez przesady ;) Musicie wiedzieć, że jestem straszną perfekcjonistką, zwłaszcza jeśli chodzi o włosy. Dlatego też nie stosuję go na przetłuszczone włosy, ponieważ nie wygląda to dobrze i źle czuję się z takim "bagażem" na głowie ;)


Powyżej widać, jaki kolor ma wersja dla brunetek (po lewej) i wersja XXL (po prawej).





Podstawowa wersja zawiera 200 ml produktu i kosztuje ok. 16 zł (do kupienia w drogeriach Hebe).
Podręczna wersja zawiera natomiast 50 ml i kosztuje ok. 7 zł.

Wszystkie zdjęcia można powiększyć :)

Podsumowując - jestem zadowolona z działania tych szamponów, mogą być ratunkiem w podróży, w "bad hair day" oraz kiedy chcemy dodać fryzurze objętości. Polecam!

A jak u Was sprawują się suche szampony? Może polecacie inne firmy? Czekam na Wasze info! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, każda uwaga jest dla mnie cenna!