To tylko włosy...


...czyli to, co wzbudza we mnie podziw połączony z nutką zazdrości ;) 

1.

 2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

Zdjęcia zapożyczone od wujka Google, z blogów z inspiracjami oraz z mojego tajemniczego folderu :)
Kolejność przypadkowa, jednak dla mnie zdecydowanym "number one" jest 12. oraz 7.
Zadbane włosy o pięknym kolorze i połysku zawsze budzą u mnie nieskrywany podziw, więc już nikt nie dziwi się, kiedy oglądam się za jakąś kobietą, bo powód zazwyczaj jest ten sam - WŁOSY! ;)

3 komentarze:

  1. A mi się zawsze podobały takie długie kitki jak na pierwszym obrazku :) Ale nie wyobrażam sobie zebym wytrzymała i zapuściła tak długie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takich włosów długa droga, pełna wyrzeczeń i odpowiedniej pielęgnacji :) A mi samej także się takie marzą...

      Usuń
  2. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, każda uwaga jest dla mnie cenna!