Essence Fast Cuticle Remover...


...czyli o szybkim sposobie na uciążliwości paznokciowe :)

Od czasu, kiedy zdjęłam żele minęło już dość dużo czasu i chciałam zadbać o stan moich skórek. Przeszukałam mnóstwo blogów, przejrzałam wizaż i padło na Essence. 

Za produkt o pojemności 8 ml płacimy 7,99 zł (cena regularna). 
Tak prezentuje się buteleczka:






Jak widzimy prezentuje się zacnie :) Dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie aplikatora z gąbeczką (tak, jak w błyszczykach), chociaż nie wiem, czy nie lepiej sprawowałby się pędzelek. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z efektów, jakie daje. Producent zaleca nakładanie preparatu na 15 sekund, co jest wystarczającym czasem do zadziałania produktu. Ja jednak trzymam go na skórach trochę dłużej, po czym z łatwością odsuwam je silikonowym kopytkiem. Zawsze miałam problem z usuwaniem, a wręcz zdrapywaniem skórek z płytki paznokci. Dzięki produktowi Essence takie sytuacje nie mają już miejsca a manicure stał się o wiele przyjemniejszy :)

Z mojej strony każdemu mogę polecić Fast Cuticle Remover z czystym sumieniem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, każda uwaga jest dla mnie cenna!