SWAP Party...


...czyli o wielkiej wymianie w Rudzie Śląskiej!


Co?           Wielkie SWAP Party!
Gdzie?     Ruda Śląska, najstarszy w Europie dom handlowy Kaufhaus
Kiedy?    W sobotę, 23 listopada 2013 r.
Po co?      Dla świetnej zabawy, nowych znajomości, dla upragnionego luzu w waszych szafach i nowych perełek z wymiany! ;)


Z grubsza napiszę tylko tyle, że DZIEJE SIĘ. Można mówić różne rzeczy, ale Ruda się zmienia (na lepsze?). Dzisiaj dotarła do mnie wiadomość, że na Gali finałowej 30 listopada odwiedzi nas sama Joanna "Dżoana" Krupa... Wielkie WOW ;)

Cały rozkład możecie zobaczyć po prawej stronie, klikając na logo Modnej Rudy →

Z mojej strony mogę dodać, że postaram się być i jeśli tak się stanie - rzetelnie zdać relację, a może i fotorelację... :)

A korzystając z okazji, że znalazłam chwilę (wśród miliona projektów "na wczoraj") i ogarnęłam notkę, pochwalę się moim nowym nabytkiem:



(jeśli uda mi się go w końcu uchwycić w rzeczywistych kolorach, jest czarny, to pochwalę się bardziej :) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, każda uwaga jest dla mnie cenna!